Office manager / administratief medewerker

Office manager / administratief medewerker

24 - 32 uur per week

Wil je werken in een klein bedrijf met een hecht team waar ruimte is voor ontwikkeling? Wil je een afwisselende functie met veel vrijheid? Wij zoeken ter uitbreiding en versterking van ons team op zoek naar een office manager / administratief medewerker met 2 tot 5 jaar werkervaring. Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

Wij bieden

Wij bieden een gezellige werkomgeving, vrijheid met eigen verantwoordelijkheid, leuke opdrachtgevers, een afwisselende baan met een breed variété aan opdrachtgevers en projecten.

Wat ga je doen?

De dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het reilen en zeilen op kantoor, agenda beheer, het ondersteunen van de vastgoedinspecteurs met het uitwerken van bouwkundige rapportages, de administratie voeren, factureren en je bent het eerste lijn aanspreekpunt voor Vereniging van Eigenaren.

Wie zijn wij?

Wij zijn BKT en bestaan bijna 15 jaar. Wij zijn centraal gevestigd in Zoetermeer in het hart van ons werkgebied Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar zijn wij een jong, dynamische en flexibele organisatie; wij houden ons voornamelijk bezig met advies-, bouw- project- en vastgoedmanagement.

Wij vragen

  • afgeronde opleiding HBO opleiding bij voorkeur in de richting van economie / administratie of vastgoedbeheer;

  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring;

  • je bent zelfstandig, besluitvaardig en weet prioriteiten te stellen;

  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.

Solliciteren

Ben jij onze nieuwe collega? Stuur je sollicitatiebrief met foto en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Meer informatie? Neem gerust contact op met Frank Koot of Ricardo Jongejan, 085- 1303 891.

Acquisitie op deze vacature wordt niet op prijs gesteld.